Kunder bør tage tid Outs at gennemgå og sammenligne bilforsikring citater, før underskrivelsen af deres navne til en kontrakt. Enhver, der tidligere har købt bilforsikring, kan bevidne, at de vage detaljer i kontrakten ofte er åbne for muligheden for fortolkning og dermed nøgler, der skal afhentes, før en kontrakt underskrives. I et sådant scenario er fortolkningen af ordene “har” og “vilje” i politikken ofte i tvivl, hvilket fører til retssager overraskelser og misforståelser.
Det første spørgsmål, der står i tankerne, er, om et forsikringsselskab kan revidere politikken og tilføje “isites” uden varsel og uden grund. Det betyder, at et forsikringsselskab kan tilføje et ” Opfordringer til handling ” afsnit, måske på tidspunktet for den politiske start, og derefter straks fjerne det, hævder i realiteten, at politikken er blottet for enhver ændring eller ændring af vilkår og betingelser.
Hvad der menes med dette er, at ordene ” Opfordringer til handling ” bruges i forsikringspolicen selv til at definere omfanget af forsikringen, ofte er bred og tvetydig.
Brugen af udtrykkene “emnity” og “cover” er også af en vis betydning. Er indlysende, at brugen af udtrykket “emnity” har en dobbelt forstand. Det betyder, at forsikringsselskabet står til at tabe, og den forsikrede står til at vinde.
Dette bør ikke misforstås, fordi udtrykket “emnity” er selektiv. Udtrykkene “dækket” og “tegningsgaranti” anvendes, når politikteksten omhandler de politiske betingelsers generelle karakter.
Det vigtigste spørgsmål, der bør overvejes, er betydningen af “emnity” selv. Omfattende og kollision politikker er normalt defineret i form af subrogation, hvilket betyder, at forsikringsselskabet betaler for tabet. Denne fordel er tilgængelig i begge tilfælde, hvor forsikringstagerne har fuldt omfattende politikker og kollisionspolitikker. Brugen af udtrykket “bottom-line” er vigtig. Brugen af udtrykket “dette selskabs” er faktisk ikke, hvad mange forsikringsselskaber mener, når de bruger udtrykket. De oftere end ikke bruge udtrykket til at betyde, hvad deres eget forsikringsselskab tilbyder, eller at antyde, at forsikringsselskabet er lige så overlegen i forhold til ethvert andet selskab.
Dette og det foregående punkt tilsammen bør ikke misforstås. Forsikringsselskabet betaler, hvad det siger, at det vil betale og lover ikke at betale mere, end det sagde, at det ville.
Betydningen af ordet “vilje” er helt klar. Will betyder, hvad der er gavnligt, eller hvad der vil være gavnligt. Da forsikringsselskabet er forpligtet til at udføre politikken i god tro, skal virksomheden kigge efter en måde at levere fordelene på eller tilbyde en betaling, der vil være øverst i tidsplanen. Det er her, brugen af “formuleringer” er så vigtig. Hvis der er et problem, er det selskabets pligt at forklare situationen, men det er ikke dens hensigt at skade. På samme måde skal en forsikringsmægler se efter måder, hvorpå forsikringstageren kan betale sine præmier i tide og i god tro.
aling er et aktiv
Da formålet med en police er at beskytte forsikringstageren og hans familie mod økonomiske konsekvenser af store tab eller skader, vil forsikringsselskabet ikke være oprigtigt, hvis det siger, at det kun vil beskytte ham i tilfælde af en ulykke. Det kan være, at forsikringstagerens ægtefælle eller børn var bilister, der var involveret i ulykken. Med en sådan politik bliver virksomheden nødt til at kigge efter måder at undgå udbetaling af fordelene til den skadelidte. Derfor justeres de ydelser, der skal udbetales, efter at der er overvejet lægeudgifter i forbindelse med ulykken.
Brugen af tilbud
I mangel af en sådan forholdsregel vil virksomheden benytte lejligheden til at afvikle krav på grundlag af det laveste tal. Det er virkelig et spørgsmål, der bekymrer forbrugerne, forsikringstagerne og forsikringsselskaberne. Det skal dog bemærkes, at ikke alle personer, der udgør en risiko for at komme ud for en ulykke, vil være samfundets perfekte valg.
indrømmelse af lovovertrædelser
I tilfælde, hvor bilisten tidligere har været involveret i en ulykke, er der risiko for, at de tiltagne lovovertrædere kan få evaluerende afsvinding fra forsikringsselskabet. Virksomheden har pligt til at beskytte forsikringstageren og hans familie mod yderligere skurke. Hvis virksomheden indvilliger i at beskytte forsikringstageren og hans familie ud over de oprindeligt tilbudte grænser, kan det ekstra beløb eller den ekstra udgift blive indarbejdet i politikken.
AnHidden med småt
Det er en almindelig tendens for folk til at være dem i detailhandelen, at forsikringsagenter lægge masser af distraktioner for forbrugernes øjne. I de fleste tilfælde er det provision-køb vaner nogle af de forsikringsselskaber.holders bør være på vagt over for dette, og på én gang tjek forsikringsselskabets call center tjenester. Forsikringstagere bør ikke være bange for dette, fordi bilforsikring agenter er uddannet og licenseret fagfolk, der er forpligtet til at beskytte alle forsikringstagerens interesser.